תנאים כלליים

תנאי השתתפות בטיולי השייט המאורגנים של חברת גולדן טורס ומידע כללי

מסמך זה מציג את תנאי ההתקשרות בין 'גולדן טורס' מקבוצת אחים אברהמוף בע"מ (החברה) ובין המשתתף בטיול (המטייל). לשם הנוחות בלבד מסמך תנאים כלליים זה פונה בלשון זכר אך הוא מיועד לגברים ונשים כאחד.

הרשמה לטיול

על המטייל לקרוא בעיון את תוכנית הטיול, כולל הערותיו. על מנת להרשם לטיול יש למלא את טופס הרישום, כמו כן יש לצרף צילום דרכון. הרשמה לטיול פרושה משלוח טופס רישום מלא וכן תשלום דמי הרשמה (המהווים חלק ממחיר הטיול).

אישור המטייל

חתימת המטייל על טופס הרישום ו/או תשלום המקדמה ו/או עצם היציאה לטיול או בחלק ממנו מהווה אישור מלא ומפורש של תנאי ההרשמה לטיול, לכל התנאים המפורטים בהמשך עמוד זה ובמסלולי הטיולים באתר, כפוף לעדכונים שיימסרו עד למועד היציאה.

הסכם ההתקשרות

התנאים המופיעים באתר האינטרנט של החברה והעדכונים שיימסרו בכתב עד למועד היציאה לטיול, מהווים את הסכם ההתקשרות שבין החברה למטייל. על המטייל לדרוש מסוכן הנסיעות לקבל את דף המידע האחרון ואת העדכונים לטיול.

מסלול הטיול

החברה שואפת לקיים את המסלול כמתוכנן, אך שומרת לעצמה את הזכות לביצוע שינויים במקרה הצורך, לפני היציאה ובמהלך הטיול, כמיטב הבנתה המקצועית. שינויים של הרגע האחרון מטעם חברת התעופה ו/או גורמי תיירות ו/או נותני שירותים אחרין עלולים להתבצע זמן קצר לפני היציאה ולגרום לשינוי בתוכנית הטיול. במקרה שהשינוי יגרום לתוספת/הפחתת עלויות, יחויב/יזוכה המטייל בהפרש.

מחיר הטיול

מחיר הטיול מצויין בדולר או ביורו והוא נכון למחירי הטיסות ושירותי הקרקע הידועים בזמן פרסום התוכנית. יתכן ויהיה שינוי במחיר הטיול בעקבות עלית/ירידת מחירים ושינויי שער דולר/מטבע מקומי. עקב השינויים התכופים במיסי נמל והיטל דלק, יעודכנו אלו סופית עם קבלת כרטיסי הטיסה במשרדי החברה.

מפגש קבוצה

מפגש קבוצה ייערך בסמוך ליציאה הטיול (לרוב בפורמט מקוון) ויכלול סקירה כללית על מסלול הטיול, תיאום ציפיות וקבלת מידע משלים. אנו ממליצים להשתתף במפגש הקבוצה; בכל מקרה של היעדרות, לא תהיה החברה אחראית להעביר למטייל את המידע שנמסר בפגישה. ההודעה על מועד הפגישה תועבר באמצעות סוכני הנסיעות.

מלווה הקבוצה

ייתכנו מקרים בהם מלווה הקבוצה ימתין בחו"ל או במקרה הפוך בו המדריך לא יחזור עם הקבוצה לארץ. גולד טורס רשאית לשנות מדריך לפי הצורך ואין זו תהיה עילה לביטול הטיול. מלווה הקבוצה הינו איש הקשר בין “גולדן טורס” לנוסעים, וישמש כמנהל אדמיניסטרטיבי לקבוצה במשך כל ימי הטיול.

גודל הקבוצה וביצוע הטיול

קיום הטיול מותנה בהרשמה של מינ' מטיילים לפחות בכל טיול (אלא אם כן צוין אחרת בתוכנית הטיול). החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל טיול עד שבוע לפני יציאתו מכל סיבה שהיא, לרבות אם עד אותו מועד לא נרשמו מינ' מטיילים אשר אינו מצדיק את ביצוע הטיול וזאת על פי שיקול דעתה של גולדן טורס.

במקרה של ביטול מסיבה זו, תחזיר החברה את הכספים ששולמו לה באותה דרך שבה שולמו ובאותו שער הדולר/אירו על פיו שילם הנוסע. למען הסר ספק יובהר, כי אם שילם הנוסע בשקלים, יוחזר לו סכום הכסף ששילם, ואם שילם במטבע זר- יוחזר לו סכום הכסף במטבע זר או בשקלים מחושב לפי שער החליפין של המטבע כפי שהיה ביום ששילם לחברה. החברה תהיה פטורה מלשלם פיצוי כלשהו למטייל עקב ביטול הטיול מהסיבה המפורטת בסעיף זה.

דרכון

כל מטייל בעל דרכון ישראלי, כולל קטינים, חייב להחזיק בדרכון בתוקף חצי שנה מיום הנסיעה לפחות, ולוודא שיש בו לפחות שני עמודים ריקים. בדיקת תוקף הדרכון, הארכתו או הוצאת דרכון חדש הן באחריות המטייל.

מטייל בעל דרכון זר אחראי לברר בשגרירות המדינה שהנפיקה את הדרכון אם חלים עליו תנאים אחרים או אם קיימים לגביו דינים מיוחדים בכל המדינות שבהן עובר הטיול. על מטייל המשתמש בדרכון זר במהלך הטיול, חלה אחריות קונסולרית של המדינה שהנפיקה את הדרכון.

מטייל שאין ברשותו דרכון רשמי אלא תעודה מסוג אחר כגון תעודת מעבר וכד', חייב ליידע את נציג החברה בטרם לקח על עצמו התחייבות הכרוכה בדמי ביטול, וכן חייב לברר בשגרירות מדינת היעד בישראל אם הוא רשאי להיכנס אליה באמצעות תעודה זו.

כל הזמנה מחויבת בשליחת צילומי דרכון במעמד ההזמנה. במידה ומכל סיבה שהיא הלקוח לא ישלח את צילומי הדרכון, אין חברתנו תישא באחריות לטעויות באיות, תוקף, או כל בעיה אחרת הנובעת מאי שליחת צילומי הדרכון כבר במעמד ההזמנה. כל עלות שינוי בגלל טעות בשם תחול על המטייל.

עליך לציין אם הנך בעל אזרחות זרה/כפולה/תעודת מעבר או במידה וקיבלת אשרת כניסה חד פעמית ואתה עולה לשייט.

חובה על המטייל לוודא כי ברשותו אשרת כניסה התואמת למספר הכניסות שלו לאותה מדינה.

חובה על המטייל לבדוק מול החברה אם נדרשת אשרת כניסה ליעדי מעבר של הטיסות.

אשרת כניסה / ויזה

למדינות שונות נדרשות אשרות כניסה שונות. בכל מקרה ומצב מוטלת חובה מלאה על הנוסע לוודא את הצורך בויזה ולאחר מכן חובתו המלאה של הנוסע לוודא כי בידיו כל המסמכים הנדרשים לביקור ביעד אליו הוא מתעתד לנסוע.

בטיולים אלו תסייע החברה בקבלת הויזות הנדרשות בין אם הפנייה לחברה המטפלת ו/או לשגרירות ו/או להנפקתה בפועל. באחריות המטייל לספק את המסמכים הדרושים (כולל דרכון ותמונות פספורט אם יידרשו) למשרדי החברה על פי הנחיות החברה.

בכל מקרה של ביטול הטיול או שינוי הנובעים מבעיות באשרות הכניסה או ממדיניות הממשלות של הארצות שבהן נטייל, אין החברה אחראית לנזק ולהוצאות הכרוכות בכך.

ביטוח

על כל מטייל חלה החובה לבטח עצמו בביטוח רפואי וביטוח מטען מתאימים, כולל ביטוח ביטול ו/או קיצור נסיעה, הטסה רפואית וחילוץ מן השטח, וכל ההרחבות הנדרשות.

מומלץ לרכוש ביטוח מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להיות מכוסים במקרה של ביטול (בכפוף לתנאי הפוליסה).

למען הסר ספק יודגש כי החברה אינה חברת ביטוח ואינה נושאת בכל אחריות בנושאי ביטוח וכי היא לא תהא אחראית לכל אובדן ו/או נזק למטען המטייל במהלך הטיול.

כמו כן פיצוי ביטוחי בגין אי הגעת מטייל לטיול ו/או הפסקת טיול עקב מחלה, פציעה, בעיה אישית או כל סיבה אחרת, יש להפנות ישירות לחברת הביטוח. החברה לא תהיה צד לתביעה או לכל טענה אפשרית.

לא ניתן לבצע ביטוח בצורה רטרואקטיבית. הביטוח יכסה דמי ביטול רק במקרה של אשפוז אישי ו/או מוות קרוב משפחה מדרגה ראשונה. החזר כספי יתקבל מחברת הביטוח ישירות ללקוח.

בריאות

חובה על המטייל להתייעץ עם מרפאת מטיילים ו/או עם סמכות רפואית מוסמכת לקבלת מידע והנחיות בנוגע לחיסונים ולתרופות והמלצות להתנהגות בריאותית נכונה בארצות היעד. על החברה ומדריכיה חל איסור מוחלט לתת ייעוץ או הנחיות בנושאים אלו.

בתי מלון

*הקריטריונים לדירוג בתי מלון משתנים ממדינה למדינה, ואינם חופפים תמיד את המקובל בישראל. החברה משתדלת לבחור במלונות ברמה גבוהה, אך לא תישא באחריות במקרה שרמת המלון תהיה נמוכה מהמצופה על פי דירוגו. לעתים יתכנו הבדלים ברמת החדרים באותו מלון.

*דרגות בתי המלון נקבעות ע"י משרד התיירות המקומי בכל מדינה ואינן ניתנות להשוואה עם המלונות בארץ או בין מדינות שונות. אנו מחויבים להציג דרגתם הקבועה ע"י המוסדות הרישומים באותה מדינה גם אם אינם זהים ברמתם למלונות באותה דרגה בישראל או בכל מדינה אחרת.

יש לקחת בחשבון כי בדרך כלל קבלת החדרים הנה החל מ 15:00 ושעת עזיבת החדרים הנה 11:00 בלי קשר לשעות הטיסה. הקצאת החדרים היא באחריות בית המלון ואין לחברה כל שליטה על כך.

*סיטונאי התיירות שומרים לעצמם את הזכות במקרה של תפוסת יתר במלון להעביר את האורחים למלון חלופי ברמה דומה. יצוין כי האחריות על שיבוץ האורחים בחדרי המלון (אין אפשרות להבטיח קטגורית, רק בגדר בקשה-כל הבטחה לא תהיה בעלת תוקף אם לא צוינה במפורש ובכתב). כמו כן יודגש כי אין חברתנו ו/או הספק מתחייבים להצמדת חדרים או קומה והכול בגדר בקשה בלבד.

*מתקנים ו /או השירותים הניתנים במלון, לרבות מערכת המיזוג, הנה באחריות המלון בלבד. יש לקחת בחשבון כי בחלק מהמלונות למשל בטורקיה ויוון מכבים את המיזוג המרכזי מעת לעת מסיבות של חיסכון אנרגיה. בחלק מהמלונות לא קיימת כלל מערכת מיזוג אוויר למשל באזור הרריים. לתשובת לבכם: ברוב בתי המלון עשויות להיות מיטות נפרדות בחדרים זוגיים ולא ניתן להבטיח מיטה כפולה כמו כן, בהזמנת חדר לשלושה, המיטה השלישית הנה לרוב מיטה מתקפלת או ספה נפתחת.

*במקרה של טיסות המגיעות ליעד בשעת בוקר מוקדמת או עוזבות בשעת ערב מאוחרת, תעשה החברה מאמץ לקבל כניסה מוקדמת לחדרים (ולו לחלק מהם) או פינוי מאוחר של החדרים (ולו חלק מהם) בכמה שעות. בכל מקרה, החברה אינה מתחייבת לספק את החדרים מיד עם ההגעה או לאפשר שהות מאוחרת בחדרים עד מועד הטיסה.

*החברה לא תהיה אחראית להפרעות כתוצאה מרעש, קרבה לרחוב וכל מטרד אחר בבית המלון.

חדר יחיד

מחירי הטיול מבוססים על לינה בחדר זוגי. קבלת חדר ליחיד בחדר כרוכה בתוספת כפי שמפורסם בתוכנית הטיול או ניתנה על ידי הסוכן.

טיסות במסגרת הקבוצה

שינויים שייעשו ע"י חברות התעופה לאחר פרסום הטיול ושינויים לא צפויים במועדי הטיסות יכולים להביא לשינויים באורך הטיול ולשינויים במסלול. אם עקב השינויים ישתנו עלויות הטיול יעודכן מחיר הטיול והמטייל יחויב/יזוכה בהתאם.

יש להדגיש, להבהיר ולציין חד משמעית כי כל שינוי ו/או מחדל הקשור בחברת תעופה כלשהי אינו מהווה עילה לתביעה כנגד החברה והאחריות כולה תהיה על חברת התעופה.

הודעה על שינוי בלוח הטיסות תיתכן בהתראה קצרה ביותר. מטייל שיבטל יציאתו לטיול עקב שינוי לא מהותי מהשינויים המפורטים לעיל יחויב בדמי ביטול על פי תנאי המחירים המפורסמים.

שינוי בלוח הזמנים של חברות התעופה

אם לוח הזמנים של חברות התעופה ישונה, יותאם המסלול ללוח הזמנים החדש. אם השינוי יגרום להוספה או להפחתה של לילות בתחילת הטיול או בסופו, יעודכן המחיר בהתאם.

טיסה שלא במסגרת הקבוצה

הנוסעים החורגים ממסגרת הטיסה הקבוצתית בתאריך החזרה או ביעד החזרה, באותה חברת תעופה, חייבים בתוספת במידה וישנה ועשויים להיות כפופים לתנאי ביטול שונים. פרטים יינתנו בעת ההרשמה בהתאם לכל מקרה.

נוסעים המצטרפים לטיול בחו”ל ואינם משתלבים במסגרת הטיסה הקבוצתית של הטיול ישלמו תוספת על מחיר הטיול ללא הטיסה או יזוכו במחיר הטיסה. במקרים שבהם טיסות הפנים כלולות בעסקה הקשורה בטיסה הבינ”ל, יידרש הנוסע הפוגש את הקבוצה בנקודת התחלת הטיול לרכוש את טיסות הפנים במחיר מלא ונפרד.

ביטול כרטיס טיסה לפני היציאה לטיול יחייב את הנוסע בסכום דמי הביטול כפי שחויב על ידי החברה (כולל טיסות פנימיות).

תשר

עלויות התשרים (טיפים) לנותני שירותים מקומיים (סבלים, נהגים, מלצרים, מדריכים מקומיים וכו') נקבע בארץ ונגבה מראש לפני היציאה כחלק מתנאי ומחיר הטיול. מחיר הטיול אינו כולל תשר למדריך הישראלי ואינו כולל תשר באונייה כפי שחברות השייט דורשות (למעט מקרים בהם צויין שהתשר לאונייה כלול במחיר הטיול).

דמי ביטול

הערה חשובה: הטיול המאורגן מורכב ממספר שירותים וביניהם שירותי טיסה המתחילים ומסתיימים בישראל וכן שירותי תיירות שונים כגון: שייט, טיסות פנים, כניסות לאתרים, הסעות, ובתי מלון אשר כולם מתחילים ומסתיימים מחוץ לישראל. דמי הביטול החלים על שירותים המתחילים ומסתיימים מחוץ למדינת לישראל הינם במסגרת תנאי הספקים השונים במדינות היעד.

שירות הטיסה המתחיל ומסתיים בישראל הינו השירות היחיד הניתן להחילו במסגרת החוק הישראלי לרבות חוק ותקנות הגנת הצרכן לעסקת מכר מרחוק כולל הרחבת החוק לאזרחים וותיקים

סירוב לרישום לטיול או הפסקת הטיול

החברה שומרת לעצמה את הזכות לדחות בקשה להרשמה ו/או לסרב לשתף כל אדם אשר לדעתה עלול להפריע למהלכו התקין של הטיול ללא כל צורך לנמק עמדתה בנידון. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק השתתפותו של מטייל אשר התנהגותו ו/או מצב בריאותו מונעים המשך השתתפותו בטיול ו/או פוגעים או עלולים לפגוע במטייל עצמו, במדריך או במשתתפים אחרים, והכל על פי שיקול דעתו הבלעדי והמוחלט של המדריך בטיול. במקרה של הפסקת השתתפות כאמור, לא יוחזרו למטייל הכספים אשר נגבו על הטיול אלא אם החברה תקבל החזר בעבור אותו חלק יחסי שלא נוצל.

התרעות ואירועים ביטחוניים, מצבי חירום וכוח עליון

החברה מוציאה טיולים ליעדים אשר, על פי מיטב הבנתה וניסיונה, מטיילים ישראלים יכולים לטייל בהם בביטחה. ההחלטה להצטרף לטיול היא אך ורק של המטייל ועל פי מיטב הבנתו. במקרה של התרעה ביטחונית חמורה או אירוע ביטחוני סמוך למועד היציאה, אשר יגרמו לביטול הטיול, או לשינוי מועד או מסלול הטיול, ייחשב הדבר ככוח עליון והחברה תהיה פטורה מכל אחריות להחזר כספי מצידה.

חילוקי דעות, תחום שיפוט והתיישנות

כל תביעה ו/או טענה אשר תהייה למטייל כנגד החברה או מי מנציגיה חייבת להיות מובאת בפני החברה, לא יאוחר מתום 30 יום לאחר חזרת המטייל לישראל. בכל מקרה של חילוקי דעות בין החברה לבין המטייל, הסמכות לדון בטענות אלו תהייה אך ורק לבתי המשפט, ללא קשר למקום הרשמתו או מקום מגוריו של המטייל.

בחלוף שנתיים מחזרת המטייל לישראל, לא יהיה המטייל זכאי לפנות אל החברה בכל טענה ו/או תביעה הנוגעת לטיול, בין עפ"י התקשרותו החוזית עם החברה ובין בנזקיו. תנאי זה מגביל את תקופת ההתיישנות לשנתיים בלבד בהתאם להוראות סעיף 19 לחוק ההתיישנות תשי"ח, 1958.

צ'ק אין לאונייה

הצ'ק אין לאונייה מוגש בד"כ כשירות לנוסע, אך יודגש כי האחריות הבלעדית לוידוא ביצוע ובדיקה של הליך הצ'ק אין הינו על הנוסע בלבד. חברתנו לא תהיה אחראית על כל בעיה בהליך זה שלא הופנה אליה לפחות 7 ימי עבודה בטרם מועד הנסיעה.

היריון

חברות שייט אינן מאפשרות עלייה לנשים בהריון החל משבוע מסוים. באחריות הנוסעת לוודא התנאים המדויקים במגבלת עלייה לאונייה וכן חובה להצטייד באישור רופא אודות שבוע ההיריון המדויק הרלוונטי למועד ההפלגה וכשירות לשייט.

מספר ימי טיול

מספר ימי הטיול כולל את יום היציאה מהארץ ואת יום החזרה לארץ, גם אם בימים הללו אין תוכנית סיורים. אם שונה מספר ימי הטיול, עקב שינוי בלוח זמני הטיסות ו/או שינויים בלתי צפויים בתוכנית וכיו”ב, יעודכן מחיר הטיול בהתאם לתוספת ו/או להפחתה. מובהר בזאת כי השינוי לא יהיה יחסי למספר ימי הטיול שהופחתו או נוספו כי אם בהתאם לעלות בפועל שנוספה לחברה או הופחתה עקב השינוי במידה וישנה עלות שונה.

שינוי במחירים

המחיר הכולל של הטיול (טיסות, שירותי קרקע, תשר, מע”מ, דמי רישום, אשרות כניסה המטופלות באמצעות משרדנו, מסי נמל והיטלי ביטחון ודלק) מפורסם באתר האינטרנט ומעודכן מעת לעת. מחיר הטיסות מבוסס על תעריפים ועל מדיניות חברות התעופה, נכון ליום פרסום הטיול. מחיר שירותי הקרקע מבוסס, בין היתר, על שערי החליפין של המטבעות השונים בכל ארץ לעומת הדולר האמריקני. במקרים של התייקרות הרכיבים הנ”ל של המחיר הכולל ו/או הטלת מסים/היטלים חדשים בארץ או בחו”ל ו/או שינוי של שערי החליפין לעומת המט”ח – שמורה לחברה הזכות לעדכן את המחיר הכולל, גם אם המטייל שילם תשלום חלקי או מלא.

כספים, שערי מטבע ותנאי תשלום

בעת ההרשמה לטיול תשולם מקדמה (חיוב בעת ההרשמה, ללא דחיות או תשלומים).

יתרת התשלום תשולם עד 120 יום לפני מועד היציאה לטיול.

למשלמים עד 120 יום לפני מועד יציאת הטיול תינתן האפשרות לשלם בשלושה תשלומים שווים.

במסלול פריסת תשלומים בכרטיס אשראי יחויבו בריבית קבועה ומובטחת המהווה פריסה נוחה לבעל הכרטיס.

שער הדולר או היורו לחיוב העסקה יקבע עפ"י שער העברות והמחאות גבוה ביום התשלום.

דמי ביטול

להלן דמי הביטול הקבועים בטיולים:

ביטול עד 95 ימים לפני היציאה ללא חיוב או 100$ לנוסע (בהתאם למפורסם בתוכנית הטיול)

פחות מ-95 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.

פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.

פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.

פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.

פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים

בטיולים שבהם מופיעים דמי ביטול שונים מהנ”ל בעמוד של מסלול הטיול באתר או בקובץ הטיול הנשלח למטייל, ייגבו דמי ביטול בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המסלול או בקובץ שנשלח.

הבהרה לגבי מועד הביטול על ידי המטייל

הודעה על ביטול תעשה בהודעה בדוא”ל לכתובת המייל: info@goldentours.co.il

הבהרה לגבי “ימי עבודה”: ימי עבודה הם הימים א’ עד ה’ – להוציא חג או ערב חג.

ההחזר הכספי יתבצע בדרך התשלום בה שולמה ההזמנה, למעט תשלום במזומן ובמקרה זה ההחזר יתבצע בהעברה בנקאית.

אנו ממליצים לרכוש ביטוח כבר בעת ההרשמה, שיאפשר כיסוי מביטול הטיול מסיבות רפואיות ע”פ כללי הפוליסה.

לתשומת ליבך: במידה והעסקה הינה עסקת מכר מרחוק ניתן לבטלה לפי חוק הגנת הצרכן ובתנאי שיעמוד בתנאי החוק (יציאות שייט מחיפה בלבד).

כלל העסקות הינן בהתאם לסעיף 17ד' לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 וכן החובה ל"גילוי נאות בחבילות תיור".

חוק הגנת הצרכן יחול רק על מוצרי תיירות המתחילים בארץ. לעניין זה קרוזים המתחילים בחו"ל אינם מוגנים בחוק זה.

נוסע אשר לא יופיע לטיול או יימנע מיציאה לטיול או יפסיק השתתפותו בטיול לאחר היציאה לטיול, מכל סיבה שהיא, יחויב בתשלום דמי ביטול/שינוי בשיעור של 100% ממחיר הטיול.

חוק הגנת הצרכן

חוק הגנת הצרכן חל בעסקה זו רק על מרכיב הטיסה לעלות של עד 400$ לאדם לאירופה ועד 600$ לאדם לאמריקה / מזרח רחוק, מהעלות הכוללת. יתרת השירותים הינם "שירותים המתחילים ומסתיימים בחו"ל" ואינם מוגנים בחוק זה. עלות העסקה כולה. יתרת השירותים לרבות שייט ומלונות הינם "שירותים המתחילים ומסתיימים בחו"ל" ואינם מוגנים ע"פ החוק זה.

מצבי חירום

חברת גולדן טורס רשאית להודיע על ביטול טיול, מלא או חלקי, אף בהתראה קצרה ביותר, אם לפי שיקול דעתנו הבלעדי והמוחלט לא ניתן לבצעו או שנוצרה מניעה או סכנה בביצועו, בנסיבות שאינן תלויות בנו, לרבות בשל שביתות, התרעות, הנחיות של רשויות מוסמכות, מגפות, פגעי טבע, מצבי מלחמה וחירום וכיו”ב. בכל מקרה כאמור, אנו לא נהיה אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, או לאי נעימות עקב הביטול המלא או החלקי. במקרה של ביטול מלא כאמור, יוחזרו למטייל הכספים ששולמו לחברה בפועל, בקיזוז כל הוצאה אשר הוציאה החברה (לרבות התחייבות של החברה) ואשר לא קיבלה בעבורה החזר. אם בוטל טיול באופן חלקי, יוחזרו למטייל התשלומים בעבור שירותי הקרקע אשר לא ניצל בלבד, בקיזוז אלו אשר החברה לא תקבל בעבורם החזר. בכל מקרה שבו מטייל יחליט לבטל את יציאתו לטיול, לרבות בגין הסיבות דלעיל, יחולו לגביו ההוראות המפורטות במחירון בנוגע לאפשרות ביטול.

אחריות וביטוח

החברה לא תהיה אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, לגוף או לרכוש, שייגרם למטייל במהלך הטיול או עקב ביטולו או שינויים בו, מכל סיבה שהיא, לרבות בגין תאונה, גניבה, אובדן של כבודה או מסמכים או הוצאות שהיה על המטייל להוציא בגינם. אם הוציאה החברה הוצאה כלשהי בעבור המטייל, יהא המטייל חייב בהשבה מלאה שלה לחברה, כולל מחיר ערכת שמע שקיבל מטייל לשיפור תנאי ההדרכה והטיול , ולא הוחזרה לחברה. המטייל מתחייב לרכוש בעצמו ובעבורו ביטוח מלא ומתאים לגוף ולרכוש, בלא זכות טענה כלפי החברה או מי מטעמה.

כללי

הטיולים מתוכננים היטב לאור היכרותנו עם הארצות בהן אנו מטיילים, תושביהן ומנהגיהן, ולאור הניסיון הרב שצברנו. עם זאת, מתרחשות מעת לעת הפתעות ואף תקלות בלתי צפויות, בשל גורמים אשר אינם תלויים בנו, ואשר יש בהם כדי לגרום שינויים בטיול, או לפגיעה ברמת השירותים המובטחת. במדינות שונות הקריטריונים של שירותי התיירות וכן אמינות השירותים וטיבם אינם כמו אלה המוכרים לנו, ויש לקחת עובדה זו בחשבון. אנא, קבלו זאת ברוח טובה, בסבלנות ובהומור, וראו זאת כחלק בלתי נפרד מחוויית הטיול וההיכרויות עם הארצות בהן מטיילים. אנו מצדנו נעשה הכל כדי שהטיולים יהיו מוצלחים, אך בד בבד נשמור לעצמנו את הזכות לבצע שינויים במסלול בהתאם למצב בשטח, גם אם השינויים כוללים ויתור על אתרים שצוינו בתכנית.

ההפלגה, שירותי הקרקע והטיסות אינם מסופקים על ידינו, ומטבע הדברים הם נרכשים בעבור המטיילים מגורמים חיצוניים דוגמת חברות ספנות, חברות תעופה, בתי מלון וכיו”ב. בכל הקשור אליהם אנו בגדר מתווך בלבד בין הספקים לבין המטייל, ולפיכך אין אנו אחראים באופן כלשהו לשיבושים, לתקלות או לשינויים שיחולו בהם.

במידה ותעלה כל מחלוקת ו/או טענה ו/או תלונה ו/או בקשה לפיצוי ו/או טענה לעוגמת נפש ו/או כל טענה אחרת ובמידה ולא יינתן מענה מקובל וראוי מחברתנו, ידוע ומוסכם בין הצדדים כי הסמכות לבירור בעניין הינה המוסד לבוררות של התאחדות סוכני הנסיעות בישראל ומשכנה ברח' ביאליק 12 ת"א. 

נק' כלליות באונייה

  • במקרים מסוימים עלול הלקוח להידרש לשלם את עלות הטיפים מראש בארץ. במקרה כזה לא יידרש לשלם גם באונייה.
  • לתשומת לבך בחלק מהאוניות קיימות מעטפות שנועדו לצורך תשלום טיפים, מעטפה זו הינה מעטפת רשות רק במידה ותבחרו להוסיף עוד טיפים אך היא איננה מחליפה את התשלום בדסק הקבלה שאותה חובה עליכם לשלם.
  • במקרה בו האפוטרופוס אינו נוסע עם ילדיו, יש להצטייד באישור נוטריוני מהוריו הביולוגיים ו/או מהאפוטרופוס שלו/הם.
  • מובא לידיעתך כי חברות השייט עלולות לעדכן את מחיר השיוט בשל עליית מחירי הדלק.
  • במרבית האוניות מתקיימים מופעים ו/או מופעי בידור בערבים. לעיתים עקב כמות נוסעים גדולה אין מספיק מקומות עבור כלל הנוסעים. מומלץ לשמור מקומות ו/או להגיע מוקדם לאולם המופעים. בחלק מהחברות ניתן להסדיר מקום בהליך הצ'ק אין לאונייה. חברתנו לא תהיה אחראית להסדרה ו/או הבטחה של מקום באירועי הבידור באונייה.

סיורי חוף

במידה והאונייה החליטה מכל סיבה שהיא לשנות את מסלולה אין לחברתנו ו/או לחברת השייט כל מחייבות כלפי העלויות שיידרשו אם יידרשו להסדרת סיור החוף מחדש גם אם אורגן ע"י חברתנו.

במקרה בו לא התבצע סיור חוף כלשהו כתוצאה מתקלות טכניות או מתנאי מזג אוויר שאינם מאפשרים את ביצוע הסיור או כתוצאה מכל תופעה אחרת שהיא בגדר “כוח עליון”, לא יבוצע החזר כספי לנוסעים.

בסיורי חוף יש לקחת בחשבון שלעיתים האוטובוסים עשויים להמתין מחוץ לשערי הנמל.

טיסות

  • בחלק מחברות התעופה (לרבות חברות סדירות לדוג' פגסוס) לא מוגש מזון בטיסה. לעיתים ניתן לרכוש מזון בתשלום נוסף.
  • בטיסות סדירות האחריות על שינוי ו/או עיכוב הינו באחריות חברת התעופה בלבד בהתאם לחוקי התעופה הבינלאומיים.
  • לידיעתכם, חברת התעופה הינה האחראית הבלעדית להושבה ולמזון במהלך הטיסה. כל הושבה והזמנת סוג ארוחה מיוחד הנעשית על ידי הסוכן הינה בגדר בקשה בלבד.
  • בחלק מחברות התעופה לא ניתן לבקש ו/או להזמין הושבה מראש ולסוכן אין כל נגיעה למפת ההושבה במטוס.
  • בכרטיסים והזמנות ו/או הושבה במסגרת כרטוס קבוצתי לא ניתן לשנות את ההושבה מעבר להקצאת ההושבה שניתנה לקבוצה. כמו כן ההושבה תתבצע רק לאחר השלמת כרטוס של כלל הקבוצות בד"כ יומיים לפני מועד הטיסה.
  • באחריות הלקוח הגעה לשדה התעופה של לפחות שלוש שעות לפני מועד ההמראה.
  • שינויים שייעשו ע"י חברות התעופה לאחר פרסום הטיול ושינויים לא צפויים במועדי הטיסות יכולים להביא לשינויים באורך הטיול ובתוכנית הטיול. אם עקב השינויים ישתנו עלויות הטיול יעודכן מחיר הטיול והמטייל יחויב בתוספת המחיר. מטייל שיבטל את השתתפותו בטיול עקב שינויים שאינם מהותיים, יחויב בדמי ביטול כמפורט להלן.
  • במקרה של איחורים או שינויים של הרגע האחרון בזמני הטיסות, תפעל החברה למציאת פתרונות הולמים ומידיים, אך לא תהיה אחראית לעלויות נוספות באם יחויבו. העלות תהיה על חשבון המטייל ו/או חברת הביטוח שלו.

מזג אוויר ותופעות טבע

מסלולי הטיול ו/או השייט עשויים לכלול יעדים עם מזג האוויר משתנה ו/או טרופי, ובהם עשויים לרדת גשמים ורוחות חזקות ואף הוריקן. חברת השייט ו/או גולדן טורס מקבוצת אחים אברהמוף בע"מ, אינן יכולות ליטול אחריות כלשהי למזג אוויר ו/או שינוי במסלול או שירותים אחרים כלשהם שלא ניתנים לאספקה כתוצאה מנסיבות שמחוץ לשליטתנו ("כוח עליון": כל אירוע שהספק הרלוונטי לא יכול לצפות או להימנע גם לאחר נקיטה באמצעי הזהירות הסבירים. כולל: מלחמה או איום בשכזה, פעולות טרור או איום בשכזה, מהומות, מרי אזרחי, שביתה, אסון טבע או גרעיני, סיכוני בריאות, מגיפות ונסיבות דומות כלשהן שמחוץ לשליטתנו.

יובהר עוד, כי במקרה של ביטול טיסה עקב תופעות אלו, ההוצאות שייגרמו לנוסעים כתוצאה מכך, יחולו על הנוסעים בלבד ולא על “גולדן טורס”.

במקרה בו לא התבצע סיור חוף כלשהו כתוצאה מתקלות טכניות או מתנאי מזג אוויר שאינם מאפשרים את ביצוע הסיור או כתוצאה מכל תופעה אחרת שהיא בגדר “כוח עליון”, לא יבוצע החזר כספי לנוסעים.

אזהרות מסע

  • על אף כי אינן מהוות אסמכתא חוקית לביטול ההזמנה, מומלץ לבדוק באם קיימת אזהרת מסע ליעד אליו הנך נוסע/ת. באתר המטה לביטחון לאומי, בכתובת: https://www.gov.il/he/departments/dynamiccollectors/travel-warnings-nsc?skip=0
  • המצב הביטחוני במדינת ישראל וטענת 'כוח עליון': במקרה של טענה ל"כוח עליון", ניסיון העבר מלמד כי לא קיימת ללקוח זכות ביטול מתוקף טענת כוח עליון. יותר מכך – גם במקרה של מלחמה כוללת חו"ח, בתי המשפט בישראל כבר קבעו, כי מאחר ובישראל מלחמה הינה תרחיש שהוא בגדר הצפוי, הרי גם מצב מלחמה אינו נחשב ל"כוח עליון".
  • האירועים הביטחוניים המתרחשים בישראל אינם יכולים לעמוד ללקוחות כטענה לביטול עסקה ללא תשלום דמי ביטול כקבוע בהסכם הרכישה.

כל הכתוב לעיל מתייחס לגברים ולנשים כאחד.

ט.ל.ח