מכתב תודה – למנהלת סניף חדרה הגב' סיגל תבור
7 למרץ 2011
לכבוד: מר יהושוע וידהורן
אחים אברהמוף בע"מ
הנדון: סיגל תבור – אחים אברהמוף בע"מ
יהושוע שלום,
איננו מכירים וכנראה שבנסיבות שגרתיות הייתי אף חוסך פנייתי זו אליך.
משפחתי ואני נסענו לחופשה משפחתית בתאילנד בין התאריכים 27.2.11-10.2.11.
כל מכריי וחבריי טרום נסיעתנו המליצו לי לטפל בנסיעה זו לבדי, מול הספקים השונים (כולל חברות תעופה).
פניתי למשרדכם בכל זאת, מתוך כוונה לטפל בחופשה באמצעותכם, ואכן הרווח כולו היה שלנו.
למן הרגע הראשון טיפלה בנו סיגי תבור בסבלנות אין קץ, בנועם, בשכל, הרבה אינטואיציה והבנה לצרכי הלקוח, וכיוונה בתבונתה לפורמט טיול בו האמינה שנכון למידתנו.
מיותר לציין, אבל אעשה זאת בכל מקרה, הטיול עבורנו היה חלום:
בתי המלון, חברת התעופה, טיסות פנים, הטיפים הקטנים והגדולים וסבלנות, כמה סבלנות לאורך ובמהלך כל הנסיעה.
גם במקרה שבו ביקשנו לשנות מלון שחייב בדמי ביטול, טיפלה בעניין זה במסירות ובנחישות, ביטלה את דמי הביטול ו"סגרה" עבורנו מלון מדהים נוסף בקוסמוי (Amari palm reef) שהיה חלק גדול מהחלום, תוך עבודה ביום שישי וגם שבת.
בימים בהם עולם האינטרנט מבקש (במיוחד בתחום התיירות) ל"דרוס" כל חלקה טובה של הקשר הבינאישי, אני אומר לאור ניסיוני זה, מבקש הקשר הבינאישי ואף מתעקש עליו.
חסכנו מזה זמן את עלות הנסיעה (18,500$), אבל היה חלום ואין ספק שסיגי חלמה אותו איתנו.
בברכה,
רענן בר טל, מנכ"ל