מכתב תודה – לקוח אינטרנט מודה לשירות האדיב של אינה מסניף באר שבע
—– Original Message —–המראה Doron Tauber
נחיתה LIORA@GOLDENTOURS.CO.IL
Sent: Thursday, February 16, 2012 12:10 AM
Subject: תודה על שירות מקצועי, אמין ואדיב
ליאורה שלום.
שמי דורון טאובר, בימים האחרונים רכשתי בעזרתה של אינה כרטיסי טיסה לכל המשפחה לקנדה.
רציתי דרכך, להודות לאינה אשר טיפלה בנו במקצועיות רבה ובאדיבות.
זמני התגובה של אינה נפלאים, יושרה, מסירותה ודיקנותה של אינה תרמו רבות
יישר כח
ד"ר דורון טאובר
ליצירת קשר ישיר עם יועצת התיירות – אנא מלאו פרטיכם בטופס האלקטרוני.
מתכננים נסיעה לחו"ל? טיסה לחו"ל או חופשה בחו"ל?פנה עוד היום ליועץ התיירות שיוכל לסייע לך בתכנון הטיול הבא שלך.מהו ערך המוסף של יועץ תיירות?רבים שואלים את עצמם מה תפקידו של יועץ תיירות בעידן האינטרנט והמכירה הישירה. רבות מספור מכתבי התודה ליועצי התיירות, מלקוחות כאלו ואחרים אשר נזקקו לעזרת יועצי התיירות לא רק בארץ אלא דווקא כשהם שהו בחו"ל. זה יכול להיות מחברת תעופה שפשטה את הרגל ואלמלא יועץ התיירות לא היה ללקוחות למי לפנות וממי לדרוש החזרים ועד אנשים שנתקעו בחו"ל עם רכבות שפספסו, רכבים שנתקעו, מלונות שלא נותרו בהם חדרים פנויים או כל טלפון אחר באמצע הלילה בשעון מקומי בלל מקרה חרום בו אתה מבין כי עם יועץ התיירות אתה אף פעם לא לבד. לחצו כאן, לחלק מהמכתבים אותם קיבלו יועצי הנופש של גולדן טורס והצטרפו גם אתם לעשרות לקוחות מרוצים. וזכרו: עם יועץ תיירות אתה אף פעם לא לבד.